passar på att blogga lite på lunchen...

Ja då var man i full gång! Julgruppsbeställningarna rullar in och det gäller att man har koll på alla papper och på arbetsuppgifterna! Vi har delat in oss i "två lag" julgrupper och Snitt

Jag kommer att vara i Snittet. Mina ansvarsområden kommer vara:

* Att se till att snittkylen är fräch och väl påfylld med färdiga buketter
* Ha koll på pärmen med alla ordrar (se till att buden blir gjorda och att det finns material hemma osv)
* Se till att alla vet vad dom ska göra och vilket ansvarsområde man ska ha (som en minichef helt enkelt)
* Och det viktigaste! Att ta hand om kunderna och se till att alla blir nöjda och glada =)


Denna "skabbegran" har min chef Johan Bengtsson gjort. Kul och annorlunda!


Nu är lunchrasten snart slut och jag ska ner och jobba igen =) 

Hej så länge! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0