25år!


(bara en bukett jag gjort någon gång....)


Idag är det min födelsedag! Har redan blivit firad på morgonen med fin sång och presenter.... NICE! kom inte ihåg att det var så härligt att fylla år... dessutom fick jag precis ett telefonsamtal från en blomsterbutik som sa att jag skulle få blommor idag =) det händer ju inte varje dag direkt för jag är ju florist och mig kan man ju inte skicka blommor till?! eller?? Nu är det i allafall någon som har varit så söt och skickat något till mig, är SÅ nyfiken! får lägga upp en bild när den kommer.

Ser fram emot en härlig dag (på jobbet) och även en underbar kväll med mina vänner.
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis här också :-) så kul att få se lite vad du pysslar med... spännande med blommogram det är ju inte ofta ;-)

2009-11-03 @ 18:52:00
Postat av: Cassandra

Ååh vad fina saker! Lena visade mig din blogg. Du har ju gjort jätte fina blommbucketer. Du kankske kan göra min om jag gifter mig:D ha de bra!

2009-11-14 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0