bästa 25årsdagen!

Ja då var man 25 år då... Hade en fanstastisk bra dag igår...


06:30 mamma ringer och sjunger och grattar

06:35 somnar om

07:15 blir väckt med sång och paket av min kära sambo, fick finaste klockan i världen!
 


08:30 möter Maria på Espressohous för frukost


10:00 börjar jobbet, får blommogram! =)



Jättekul med blommogram! måste börja skicka mer blommor, man blir ju så glad!

Mammsen hade beställt en havsinspirerad bukett. Den innehöll blandannat snäckor och rep, men det roliga med den var att den sammtidigt som den var havsinspirerad var den väldigt höstig. Floristen som gjort denna bukett var modig som inte tog vita och blå blommor som annars hade varit det mest naturliga. Jag gillar det! kul! 

11:30 Firar på jobbet med fika presenter bland annat en valfri kurs i vår av interflorauniversitetet! =)
Och en jättefin tavla som min vän och kollega Andréa Florecé Nyström (florist och konstnär) har gjort.



Dagen rullar på med massa gratulationer...

19.00 Träffar mina underbara vänner på Skojarbacken (en av göteborgs mysigaste restauranger!)
fick motivation i present...


...med andra ord en anmälan till tjejmilen och ett presentkort på Stadium! Här skall det tränas!!

 

Tack alla för en underbara dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0