dax för dörrkransar


 

     

   

Nu är det dax att pryda dörren med en härlig dörrkrans!

Till dom röda kransarna har jag använt:
*en vanlig halmstomme
*Gammal hederlig sisal (cocosfiber)
*och massor med fin spoltråd för att göra grunden

*Sedan har jag nålat fast cypress i innerkantenmed pärlnålar 
*Till sist dekorerade jag med en julkula och fina band.

På samma sätt har jag gjort dom guldiga kransarna. Skillnaden är att jag täckt stommen med gul-guldiga tallbarr i stället.

Jag tycker att dessa kransar är superfina! Juligt med en twist =)


Kommentarer
Postat av: Emma Forsgren

Några sådana ska jag absolut göra och sälja i butiken!!!! Såå snyggt!!

2009-12-02 @ 15:07:14
URL: http://flowerart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0