DM i Partille 09-10-03

Här kommer lite bilder fån SM-kval tävlingen i Partille som jag deltog i. Det gick ju riktigt bra trots att jag var väldigt nervös. Summan av tävlingen blev:

1:a plats i debutandklassen
2:a plats totalt sett
vann publikens val med min brudbukett
Kom i och med min placering vidare i SM nästa år! =)

på Emma Forsgrens blogg kan man se hela listan på dom som är vidare i SM, www.flowerart.blogg.se
Bland annat Johan Pettersson som även skall tävla för sverige i VM! Läs även hans blogg www.johanvm.blogg.se



Min bordsdekoration i slottsmijö
Nöjd, men kännde att jag inte riktigt "hann färdigt" för lite tid och för lite blommor helt enkelt. Hade tjänat på att göra en mindre dekoration, då hade den kännts mer "hel" och färdig.  Men men, man lär sig av sina misstag.



Min brudbukett till prinsessan Viktoria
Jag är supernöjd med brudbuketten... fick bra poäng och mycket beröm!

Det här är tyvär dom enda bilderna jag har från tävlingen som jag kan publicera på bloggen. Jag är i allafall superglad (och lite nervös) över att ha kommit med till SM! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0