En helg - en lyckad vernissage - en misslyckad hårfärgning

Jaha, då var helgen över... känns lite extra tungt när det är så trist väder, grått, regn och blåst (alltså helt normalt väder för denna årstid i göteborg)

Helgen resulterade i en lyckad vernissage i lördags och en misslyckad hårfärgning under söndagen...
Idag får vi analysera vernissaget och se vad som var bra/dåligt, vad vi kan förbättra till nästa år och vad vi ska göra likadant. Vad jag tycker är skönt med att ha ett vernissage är att man får tummen ur och verkligen göra allt det där man tänker inför julen... ibland behöver man verkligen en spark där bak för att få saker gjorda! 

Appropå hårfärgen var det meningen att att jag skulle bli en helt vanlig brunett men istället skifftar det i gröngrått.... inte direkt nöjd! Men jag ska göra ett nytt försök ikväll.



En bukett jag gjorde till min farmor på 70årsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0