Snällfredag

Idag ska vi ha snällfredaga på jobbet... Vet inte riktigt vad det innebär men jag antar att vi ska äta massa pepperkakor (så  att vi blir snälla) och sen ska vi bara gå omkring och vara myssnälla mot varandra =) ...inte för att vi brukar vara elaka mot varandra... utan mer att vi ska peppa varandra och ge lite extra beröm. Det är alltid bra att peppa varandra.

Idag kommer bli en bra dag! 

För övrigt gillar jag fredagar.. många som ska handla blommor inför helgen och folk är lite extra glada och trevliga för att det är helg.  =) Själv ska jag jobba en stund på lördag förmiddag, sen får jag helg! Min helg kommer innehålla jobb, adventspyntande, fest och julpyssel med gänget...eventuellt lite julplappshoppande =)



Detta är veckans toablomma. Deco chryss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0