inspiration!

Häromdagen hade Per Bejamin och Ingela Wall sin Floristiska dialog på Partihallarna i Göteborg. Jag var inte där men däremot har min chef köpt upp delar av det dom gjort under kvällen. Sååååå fina grejer!

HÄR kan du läsa mer om floristisk dialog.

vacker försommarkrans som skulle passa lika bra som bordsdekoration som begravningskrans.





Vad sägs om den här brudbuketten?!



Eller denna? Tror att det kan vara en brudbukett... eller så är det helt enkelt en otroligt vacker dörrdekoration!

 

 


Så fina detaljer, mycket garn och smarta lösningar. Här är små vatterör täckta med tråd och änglahår.

Idag ska vi exponera och göra fint med alla grejer. Om jag hinner ska jag ta lite mer bilder =)

Ha en bra dag!
Pussilago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0