utflykt till botaniska trädgården

Jag vill börja med att slå ett slag för begonian! Jag är inget stort fan av begonior men jag måsta säga att det finns en del fina sorter.








Men nog om begonior, jag får återkomma till det någon annan gång. Anledningen till våran (jag och kärleken)utflykt till botaniska var såklart Dahliorna! Dom står just nu i full blom och är alldeles uderbara!

                 




I morgon åker jag och kärleken till Kreta! Vi blir borta en vecka och jag kommer inte uppdatera bloggen under den tiden... Men förhoppningsvis kommer jag ha massor med inspirerande bilder att visa när jag kommer hem. Det ska bli spännande eftersom jag aldrig varit i Grekland.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0