drömmer mig bort till Phuket Orchid Farm

Känner mig trött och hängig... som om jag inte sett solsken på flera månader! ...när jag tänker efter så har man faktiskt inte fått många solstrålar på sig dom senaste månaderna. Rena turen att man har ett jobb där man får jobba med så underbara ting som blommor! =)
Det tråkiga är att man ändå inte har så mycket energi. Tänk om man hade kunnat spara lite solsken i en burk för att sedan ta fram en gnutta dagar som denna! Jag tänker tillbaka på ett soligt minne från i somras... =) slottskogen.... en filt... jordgubbar och goda vänner. Det är sånt som värmer och muntrar upp! 

Nåja... har ju iallafall Thailand att se fram emot =) Min älskling har hittat en orkideéfarm utanför Phuket som vi hade tänkt att besöka! 
 
http://phuketdir.com/phuketorchid/

           



I tanken är jag redan där...


Kommentarer
Postat av: Matilda

vart i phuket ska ni??

2010-01-28 @ 19:02:19
Postat av: malin convalaria

Vi ska bo vid stranden som heter Kata =) verkar vara ett av de lite lugnare ställena. ska bli riktigt skönt!

Kramifolia

2010-01-29 @ 11:45:27
URL: http://convalaria.blogg.se/
Postat av: Matilda

ok Jag va ju i Karon när jag va där eller bodde där för vi åkte till Kata och kollade lite spelade minigolf i Dino...... va det nu hette ;-) Det ligger nära varandra :-) Phuket zoo va vi på inte så stort men helt klart en upplevelse :-)

2010-01-29 @ 12:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0