Nytt år - nya möjligheter

Jag ser verkligen fram emot det nya året. det kommer att hända mycket spännande grejer!

  • eventuellelt en bröllopsmässa i februari (absolut inget bestämt än dock)
  • Interfloras nya koncept drar igång på riktigt (vet inte riktikt vad det kommer att innebära för våran butik än så det ska bli superspännande!)
  • Har fått en valfri kurs på Interflorauniversitetet av min chef så det ska jag verkligen se till att utnyttja
  • Jag och min älskling ska åka till Thailand två veckor i mars. Det komme bli fantastiskt. Tänk så mycket inspiration jag kommer att vara fylld av när jag kommer hem! =)
  • Ser fram emot ett nytt tävlingsår. Har ju kvala till SM =) så hoppas jag hinna med någon mer tävling innan så att jag får träna lite innan.

 

Mina nyårslöften det här året är att:

  • Ta hand mer om mig själv
  • Ta vara på lunchrasterna (att verkligen ta rast!) promenader...
  • Fortsätta utveckla mig själv innom binderi
  • Forsätta att blogga eftersom det ger mig inspiation

 

Nu ska jag gå ut på en härlig promenad. =)

Ha det gott

Pussilago & Kramifolia


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0