snittkyl och vattenfall

Tänkte uppdatera er lite om renoveringen på La Fleuriste....

Just nu pågår byggandet av våran nya snittkyl. Tanken är att ett vattenfall ska sippra ner på kylens framsida. Det är den lilla dammen ni ser i golvet. Förstår att det är ganska svårt att se det framför er. Det hade jag till en början (även lite nu faktiskt..) Men jag börjar få en allt klarare bild nu... 




Den här bilden är tagen utifrån genom fönstret. Här kommer man alltså att kunna blocka in i våran fina kyl!


Eftersom jag ligger lite efter i min uppdatering av ombygnationen så har arbetet kommit ännu längre än så här. Om jag bara kommer ihåg att ta med mig kameran till jobbet imorgon så lovar jag att uppdatera med rykande färska bilder.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0