bland prinsar och prinsessor...

Nu märks det verkligen att det börjar dra ihop sig inför bröllopet. Idag har jag stått på slottet och gjort dekorationer till festvåningen. Hela dagen, poducerat och producerat! Det blir såå fantaskiskt fint! Kan ju inte skriva om vad jag har gjort men jag kan avslöja att jag idag bland annat har arrangerat toablommor till dom kungliga toaletterna och arrangerat bordsdekorationer till kungen och drottningens middag ikväll.

Tyvär så missade jag när Silvia och Viktora var nere i floristtältet och hälsade på men jag kan i allafall skryta med att jag suttit och fikat bara några meter ifrån Carl-Philip!

Kommentarer
Postat av: Tina

vilken möjlighet du fått och du måste njuta av varje sekund som du är där oppe i slottet.! det är inte varje dag en prinsessa gifter sig.. o du får va med. ;)

2010-06-16 @ 22:11:46
URL: http://vitsippedagg.blogg.se/
Postat av: Christina

Haha! Tur att du övat på att göra toablommor! Have a good time!! Kram

2010-06-16 @ 22:57:29
Postat av: Susann

Åh va spännande! Ska bli kul att få se resultatet sen:)

2010-06-18 @ 13:19:01
URL: http://blogg.spirainredningvaxter.se
Postat av: Tina

Nu är det dagen D och allt är klappart och klart.. eller..? Vad vore inte en kväll på slottet....

2010-06-19 @ 09:11:21
URL: http://vitsippedagg.blogg.se/
Postat av: Mia Westman

Hej!

Jag är 21år och är intresserad av att börja läsa en grundutbildning till florist. Har du några tips och råd? Vart utbildade du dig, var det en gymnasieutbildning? Hoppas på svar! :)

2010-06-20 @ 19:32:13
Postat av: Florist i Dalarna

börjar bli sugen på att läsa mer om sin upplevelse i Stockholm =)

2010-06-21 @ 07:47:00
Postat av: Malin Convalaria

Hej Mia! Vad kul att du vill utbilda dig till florist (vilket är världens bästa yrke!) Jag gick hantverksprogrammet florist på gymnasiet i Lidköping.



Det finns ju många bra vuxenutbildningar också. Jag har inte jättebra koll på dom dock. Jag tycker att du ska kolla upp vilka utbildningar som ligger i närjheten där du bor och kanske fixa ett studiebesök. Då kan du träffa lärare och elever och få en uppfattning om det skulle passa dig. Gå gärna till flera utbildningar och jämför.



Lycka till!

Kram Malin

2010-06-21 @ 08:42:45
URL: http://convalaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0