Bröllopsdagen!

Med bara några timmar kvar till själva vigseln skulle allt ställas till rätta och alla trådar skulle knytas ihop. Det var fortfarande några småjobb kvar. Jag var med i Riksalen och placerade ut kandelabrar lindade med konvaljblad. Det var väldigt viktigt att man inte rörde någonting, eftersom varenda glas och bestick var utplacerade med millimeterpresition. Man gick som på nålar! Men det var så fantastiskt att var där inne. Kännslan går inte att beskriva! Blomstertavlorna, bordsdekorationen och dukningen tillsammans blev alldeles fantasktiskt vackert (det är min åsikt i allafall!) 

Jag såg vigseln på TV och sprang ner och vinkade när prinsen och prinsessan åkte förbi. Det blev en och annan tår vill jag lova. 

Jag vill Tacka Interflora för att jag fick chansen att vara med på detta fantastiska äventyr!
Tack Claes, Johan, Thomas, Pia och Niklas för ett bra ledar-team!
Tack alla underbara, trevliga och roliga florister som gör att jag älskar mitt yrke ännu mer!


Kommentarer
Postat av: Mammen

Jag är så stolt över dej, och jag är så stolt att DU fick vara med och uppleva brölloppet på så nära håll.

Älskar dej /Mamma

2010-06-24 @ 11:23:30
Postat av: moster pia

Jag är en stolt moster då!!! du 'är såååå duktig....

2010-08-08 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0