Tror ni att det är mycket att tänka på nu eller?

Det kan man lungt säga! I morgon ska jag jobba, packa och köpa Göteborgspostens bröllopsbilaga! Ska bli spännande att se hur mycket man är med och hur bilderna blev... Vet inte hur stort reportage det blir.

Jag har kännt ett pirr i magen hela veckan inför kommande vecka då jag ska till Stockholm! Jag är sååå nyfiken på vad vi kommer att göra, hur arbetet är upplagt, design, vilka man kommer att jobba med osv. På söndag bär det av till Stora staden, på måndag börjar det Stora äventyret!

Sedan har vi den stundande renoveringern som kommer att börja direkt efter midsommar! Det är butiken som skall totalrenoveras. Superkul att få vara med om en sådan omfattande renovering och dessutom får vara med att tycka och tänka. Vi kommer att få en ny snittkyl och helt ny inredning. Kan garantera att ni kommer att få veta mer om detta.

Ja, så var det SM också... det närmar sig... vips så är man där! Men men ingen ide att hetsa upp sig för det redan nu. Jag får ta en sak i taget och tänka på att det är ju faktiskt bara är roliga saker som jag ska göra =) (även om det blir mycket jobb) Ska ju ändå ha lite semester i sommar också! 


Nu till något annat:

veckans toablomma! lila calla, orange nejlika, cerise elegansnejlika
Jag gillar verkligen kontrasterna i färgerna... mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0