God morgon



Sitter här med mitt morgonkaffe och tänker lite på den kommande dagen. Det är första jobbdagen efter semestern... Det brukar alltid vara en skön kännsla när man kommer tillbaka från en längre ledighet. Jag känner mig liksom full med energi och kreativitet. Det liksom kliar i fingrarna! Det är lite spännande att komma tillbaka. Jag vet ju inte alls vad som står på schemat eller vad som har hänt när jag varit borta (nästan 3 veckor) Det hinner ju hända en hel del...

Jag ser verkligen fram emot vårens projekt (och jag har precis bestämt att nu får det vara slut på vinter!) Bland annat ska La Fleuriste ställa ut på trädgårdsdagarna och jag ska delta i den årliga Hattparaden (hattävlingen)

Önskar er alla en riktigt härlig måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0