Tillbaka till verkligheten

Tänk.... nyss låg man på en sandstrand med den varma vinden blåsande i håret, solen i ögonen och vågornas brus i öronen. Det känns nästan som en dröm. Palmer och vackra blommor vart än gick.


ön Bon, nästan öde. Vi åkte longtailbåt dit


Longtailbåt vid "våran" strand Kata Beach

 


Besök på orkidéfarmen

 


solnedgång på Kata Beach



Vi har gjort massa spännande saker som jag så gärna vill berätta om! Till exempel besökte vi en Orkidé farm och så har vi gjort 6st dyk. Tänkte inte ta det nu men det kommer så småning om det lovar jag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen hem!!!! :)

Nu är datumet bestämt för SM iaf! 24 - 26 september!! Jag är redan ivrig, tänk hur man kommer vara där strax innan dåå.. haha



Hoppas ni har haft den underbart!!

2010-03-18 @ 16:42:52
URL: http://flowerart.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej!



Vilken tur att du var med i blomsterbranchen idag, annars hade inte jag hittad din fina och informativa blogg. Väldigt fina arbeten och inspiration. Kan passa på att berätta att jag när jag gick på Ingvar Strandhs Blomsterskola och de hade tävling där i Augusti så lärde jag känna Johan och hans vän Marit som driver blomsterateljen i Uddevalla. Jag assisterade nämligen deras lag, det var roligt att få den erfarenheten och roligt att det gick så bra för dem i tävlingen. Nu är jag färdigutbildad florist och även gått påbyggnadsutbildningen (gesäll). Så äntligen är jag hemma(Kungälv) igen efter två års utbildning, men tyvärrrrrr inte hittat något jobb ännu. Så om du hör något vad som helst extra eller bara några timmar så hör av dig, jag kommer som ett "skott" hihi lite skämt så här i vårtider.



Ha en underbar dag



Marita

2010-03-18 @ 20:12:25
Postat av: Matilda

välkommen hem..... Det va Kata i alla fall :-)

2010-03-18 @ 20:31:23
Postat av: Malin Convalaria

Hej Marita! Kul att du gillar bloggen! =) Också kul att du var assistent åt Johan och Marit =) Jag ska defenetivt berätta det för Johan och hålla ögon och öron öppna för dig.

2010-03-20 @ 08:41:43
URL: http://convalaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0