Hattparaden avgjord

...och vinnaren är... Lina Supstiks! Grattis!
Jättevacker hatt med romantisk trädgårdskännsla.




Detta är mitt bidrag...



 

Jag är supernöjd med mitt bidrag "dansa i neon" Jag ville göra något tansparent med tråd och vågade färger.

Material:

  • dekorationstråd
  • pärlor
  • plast
  • tyll
  • orkidéklockor
  • hyacintklockor
  • kronblad av gloriosa
  • ixia
  • frittelaria
  • hypericum
  • santini

Det var kul och bra övning, det är huvudsaken ;)



Här kommer några av de andra hattarna...




 

 



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Det gjorde du bra! Kanonfin! Kram

2010-05-10 @ 08:04:14
Postat av: Emma

Jätte fint arbete Malin!!! :D Jag ska beställa blommor imorgon till min brudbukett som jag ska göra på SM nästa vecka, jag fick riktigt fin inspiration nu och har snott en liten idé av dig ;) Du får se seeen! Du är grym, synd att du inte vann, för din hatt var hur snygg som helst! Kul att du jobbade "ner" hatten, verkade inte vara någon annan som gjort det. Nytänk! ;)

2010-05-10 @ 17:26:46
URL: http://flowerart.blogg.se/
Postat av: Mammen

Din hatt var jätte fin. Jag gillade både färgerna och formen. Kram Mamma

2010-05-11 @ 07:32:09
Postat av: Susanna

Malin! Vinnarhatten var fin men din var sjukt mycket roligare och snyggare! Jag satsar mina pengar på dig alla dagar! Kul att du vågade göra en så cool hatt!! Jag gillade din bäst^^

2010-05-11 @ 14:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0