...så var det måndag

Helgen har verkligen gått snabbt! I lördags sprang jag göteborgsvarvet, 2,1 mil. Är väldigt stolt att jag klarade det och träningsverken får mig att komma ihåg loppet ett par dagar till skulle jag tro! Söndagen var väldigt slapp och mysig med goa vänner.

Nu börjar en ny vecka med nya utmaningar. Jag har ju en del att fixa med Stockholmsresan. Boende och resa bla. Sedan är det förberedelser inför morsdag som är på söndag.

I fredags var jag en sväng på yrkes SM och kollade lite på floristernas fina arbeten. Här är några bilder från det.



 

 

 

 



Detta var några av brudbuketterna som dom tävlande fick förbereda hemma. Jag tycker att det var många riktigt bra bidrag! jag lägger upp lite fler bilder senare.

Ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Christina

Bra jobbat! Jag gick (fort) Vättnfjällsrundan för ett tag sen (25km) o det räcker gott för mig.

2010-05-24 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0