Idag Gäller det!

Jag är uppe med tuppen idag. Har sovit gott men vaknade en timme tidigare än nödvändigt. Det är en stor dag för mig. Jag ska tävla i Interfloras svenska mästerskap för florister!

Det känns såklart lite pirrigt och jättespännande. Idag är det uttagning till finalen som går i morgon.

Det är tack vare SM som jag bloggar faktiskt. Det var ungefär ett år sedan som jag kvalade in till SM och då bestämde jag mig för att börja blogga.

Nu måste jag förbereda mig inför den stora dagen! Tack alla för lyckönskningar och ert stöd!


Kommentarer
Postat av: Margareta, Holmsunds blommor

Håller tummarna att det ska gå bra.

2010-09-25 @ 13:16:23
URL: http://holmsundsblommor.blogspot.com
Postat av: Åsa Sköldekrans

Grattis Malin, bra jobbat på SM!



Hälsningar Åsa (Blomster-Branschen)

2010-09-27 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0