Funderingar kring färgade blommor

Var och hälsade på kollegorna på La Fleuriste igår. Jag kunde såklart inte hålla mig ifrån att göra några härliga vårkarameller!





Dessa buketter innehåller bland annat:

  • ros, peach avalanche
  • nejlika
  • kängrutass
  • färgad brudslöja
  • garn och nålar

Det här med färgade blommor... Jag kommer allt oftare på mig själv att säga:

"Jag gillar ju egentligen inte färgade blommor men den här var ju faktiskt riktigt fin"

Så det här med färgade blommor kanske inte är så dumt, ibland. Visst finns det hemska färgningar, men den pastellfärgade brudslöjan föll mig i smaken! Sedan gäller det ju att man hittar rätt kombinationer med det färgade såklart. Vad tycker ni om färgade blommor? Själv kan jag känna att det är svårt att vara helt för eller helt emot.

Önskar er alla en fantastisk lördag!
Med blomstrande hälsningar
Malin 


Kommentarer
Postat av: anna berger

Håller med dig till 100% ang. färgade blommor! Jag har även lite samma syndrom som du säger att du har "Jag gillar ju egentligen inte färgade blommor men den här var ju faktiskt riktigt fin". Haha! Som sagt, på rätt ställe o balans kan det faktiskt vara riktigt fint :) !

2011-04-17 @ 17:31:57
Postat av: Katta

Jag ville kika in och tacka för alla fina ord och allt stöd jag fått ifrån dig!! Det betyder mer än du kan ana! Stor Kram / Katta

2011-04-18 @ 20:12:21
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0