vårinspiration

Är nyss hemkommen från årets vårinspiration med Interflora. Det var en underhållande och inspirerande dag med Nicklas Jensen och Marianne Walldén som inspiratörer. Fokus låg på omtanke och sälj och två blomstrande teman presenterades. Inga supernyheter direkt men en del tips och pepp.

Självklart glömde jag min kamera hemma så den usla bildkvalitén kan delvis skyllas på min mobilkamera.... (delvis på fotografen)

Ena temat var rosa-vår-romantiskt. Mycket passande till mors dag.







Andra temat var påsk i blått. (var blåkulla en tanke där måntro?)


Jag älskar denna söta dekorationen som Marianne gjorde. Påskig utan att vara gul!


Här har vi Marianne och Nicklas med sitt finalarbete


finalarbetet sett uppifrån.


Nu är jag full av inspiration! Har dock bara tre dagar på mig att få ut kreativiteten i butiken. Sen ska jag ju vara mammaledig. Som tur är kan man aldrig få för mycket inspiration!

med blomstrande hälsningar 
Malin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0