Mål

Jag tog mig en funderare igår. Tänkte på hösten och planerade. Resultatet blev tre "må bra" punkter kan man säga.    

  • Komma ut på tävlingar (om jag inte skulle komma med i någon tävlig så ska jag i allafall agera publik!)
  • Hålla bloggen levande och interessant. 
  • Komma igång med träning och äta nyttigt för att må bra (och att få bort ytterligare några gravidkilon, 8st för att var exakt)

Jag lägger ut min lilla lista på bloggen för att den ska bli verklig. Nu känns det som att jag "lovar" er detta. På så sätt håller jag mig fokuserad och taggad! 

Skulle vilja be er om hjälp med punkt nummer 2. "Hålla bloggen levande och intressant" Jag behöver era åsikter. Vad är bra/kan bli bättre? Önskemål om något särskilt? Mer eller mindre av något? Jag kommer att läsa och ta till mig kritik och så gör jag det bästa av situationen. ok? 

NU KÖR VI! 



Kommentarer
Postat av: malin

Jag skulle gärna vilja se mer hur man gör lite dekorationer osv :)

2011-08-16 @ 10:38:26
Postat av: camilla

hade varit intressant om du började visa lite mer anvancerade saker som du gör eftersom du ändå är "svensk junior mästare"

2011-08-16 @ 20:18:17
Postat av: Angelica

Skulle kunna tänka mig lite mer om andra spännande blomsterbutiker. kanske lite uppdrag från dem osv..

lite studie besök?

2011-08-22 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0