Nu är jag tillbaka!

Hoppas att ni, som jag, har haft en härlig semester med allt vad det innebär. Min semester har till största delen inneburit att åka runt till våra familjer och bara myst och haft det lungt och trevligt. Skönt.

Vindarna börjar kännas aningen kalla och kvällarna allt mörkare, men det är inte höst än. En del dagar är fortfarande varma. Sensommar. Jag brukar vid den här tiden på året känna någon slags nystart, som ett andra nyår. Planering och nya mål sätts upp och jag brukar känna mig laddad inför höstsäsongen.
I år har jag kännt en slags tomhet, har liksom inget att planera (eftersom jag ska vara hemma med min Alva ett tag till) Det känns förstås fantastiskt att kunna vara hemma med min dotter och jag ska njuta varje sekund! Men jag erkänner att jag saknar floristlivet. 



Jag borde sätta mig med en god kopp kaffe och fundra på hösten och dess möjligeter. Jag måste planera lite...  

Dagens (nypon)ros vill jag ge till alla trogna läsare som nyfiket varit inne och kikat på bloggen trots min frånvaro! Det värmer. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0