Melodifestivalen

Såg ni melodifestivalen i går? Det gjorde jag och min sambo. Tyckte att det var en bra omgång... men det var inte alls det jag skulle skriva om utan om de allra sista minutrarna när vinnarna fick sina buketter. SÅG NI BUKETTERNA?? Dom var ju helt magiska. Någon slags fjäderkonstruktion som liknade änglavingar. Jag undrar så vem som har designat och skapat buketterna. Har inte lyckats hitta någon bild på dom mer än en bild på aftonbladet där dom ligger lite i ett hörn.

Är det någon som vet vem som hade äran att göra dessa buketter eller har hittat någon tydligare bild på buketterna? I need to know! Skriv gärna en komentar eller maila [email protected]

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

De tidigare åren har det varit Blomster Pigan i Malmö som gjort buketterna när det är deltävling i Malmö. Kan dock ej svara om det är så i år.



Var ute på Expressen och kollade på bilder och där finns ingen bra bild på direkt buketten men många när buketten är med.



Hoppas någon annan har ett bättre svar men detta är vad jag kan komma med:D

Kram!

2011-02-28 @ 07:51:56
Postat av: Malin Convalaria

Tack för ditt svar Josefine! =)

2011-02-28 @ 08:24:02
Postat av: Lotta

Mitt tips är Jenny Strandh från Ingvar Strandhs floristskola i Oxie. Har gått på flera kurser där, lärarna är helt fantastiska!De skulle kunna hitta på något sådant.

MEN jag vet som sagt var inte.....

Lotta

2011-03-01 @ 20:53:59
Postat av: Åsa

Hej Malin!

Jag har mailat till SVT/Melodifestivalen med frågan eftersom jag också undrar. Får jag ett svar kan jag skriva det här. Jag fick även en förfrågan på mailen om vem som har gjort dem, vore roligt om det fanns bilder att publicera!



MVH Åsa på Blomster-Branschen

2011-03-16 @ 14:27:22
Postat av: Anonym

Hej Malin!

Jag har mailat till SVT/Melodifestivalen med frågan eftersom jag också undrar. Får jag ett svar kan jag skriva det här. Jag fick även en förfrågan på mailen om vem som har gjort dem, vore roligt om det fanns bilder att publicera!



MVH Åsa på Blomster-Branschen

2011-03-16 @ 14:28:03
Postat av: Malin Convalaria

Hej Åsa!

Vilken bra idé! Det skulle vara jättekul att se lite bilder i blomster-branchen =)



med blomstrande hälsningar

2011-03-17 @ 10:39:09
Postat av: Åsa

Hej Malin!

Jag vet vilka butiker som har gjort buketterna, maila mig så får du listan.



Hälsningar Åsa på Blomster-Branschen

2011-03-17 @ 13:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0