trädgårdslängtan

Jag vet inte om det beror på att jag blivit mamma, att jag har börjat intressera mig för trädgårdsbloggar eller för att det helt enkelt är sommar. Jag är sjukt sugen på att ha en egen trädgård! Tänk att kunna gå ut i trädgården och skörda en härlig sommarbukett att ha på köksbordet. Eller skörda några solmogna jordgubbar att ha till frukostfilen... åh... Jag vet att jag förskönar det hela och att det är mycket jobb, men drömma får man!

När vi var i hantverksbyn i Hellekis i söndags gick vi för bi en liten men supermysig trädgård. Hade lätt kunnat tänka mig den här lite gammeldags och vildvuxna stilen på min trädgård.





Här är några trädgårdsbloggar som jag läser då och då:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0