funderingar kring framtiden

Nu är det mindre än en månad kvar för mig att jobba. 6april gör jag min sista dag innan min mammaledighet. Jag har lite blandade känslor till detta. Å ena sidan längtar jag ihjäl mig till det nya livet och allt fantasktiskt och mysigt jag kommer att vara med om, å andra sidan känns det konstigt att man inte kommer att jobba på typ ett år!

Jag kommer fortsätta med bloggen i den mån det går. Jag kommer också att försöka delta i floristtävlingar och andra blomster"arrangemang" Det är svårt att föreställa sig hur mycket man har tid med och vad man orkar. Jag ska ju trots allt i första hand vara en bra mamma till min bebis. =)
 


Jag vill passa på att säga tack till alla som läser min blogg ibland och till era fina komentarer!
Det värmer mitt hjärta!

med blomstrande hälsningar
Malin

Kommentarer
Postat av: Caroline, BlomDekor

Som florist och 2-barnsmamma så kan jag lova dig att det löser sig och kommer gå fint! Tänk vad inspiration du kommer samla på dig tills du kommer tillbaks till jobbet framöver! =)

2011-03-09 @ 09:34:00
URL: http://www.blomdekor.se/blogg
Postat av: Zandra Rylander

Åååh vad kul att du ska ha barn! Det hade jag missat totalt! :) TAck för att du har en fantastisk blogg med jätte bra insperation :)

2011-03-09 @ 13:30:17
Postat av: Anna

Är inte helt säker, men tror att jag kanske längtar efter bebisen mer än er! Kommer ju lagom till sommaren också, kan jag vara där HELA tiden ;)

2011-03-09 @ 19:57:31
URL: http://annasvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0