Vita påskliljor

Vet inte om jag skulle kalla dom kritvita men fantastiskt vackra är dom i allafall! Jag skulle nog säga att dom är svagt vaniljfärgade. Har inte sett dessa skönheter förut. Enklet och vackert. Nu bor den i en glasvas i mitt köksfönster och förgyller varje frukoststund.





Nu måste jag få skryta lite också... Igår hade jag exakt 100besökare på min lilla blogg! Tänk att 100personer har klickat sig in på min sida för att se vad jag har skrivit, wow! Det gör mig inspirerad och peppad att fortsätta blogga och förhoppningsvis inspirera några av er, så som jag blir inspirerad av andra bloggare.  

Tack för att ni finns!
Med blomstrande hälsningar
Malin



Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja, jag tackar för en inspirerande blogg.

Mycket roliga idéer:)



Vet du vad den vackra påskliljan heter?

2011-03-24 @ 19:28:58
Postat av: Linnea

Men du är så duktig så det är så roligt att kolla in din blogg varje dag!!

2011-03-24 @ 19:39:17
URL: http://lavandulaa.blogg.se/
Postat av: Malin Convalaria

Tack för fina ord =)



Jag tror att sorten heter 'Mount Hood'



Må väl



2011-03-25 @ 08:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0