Höststorm & första advent

Det klingar lite falskt. Man hade ju hellre sett vita fallande flingor och gnistrande frost denna första advent. Men ute blåser värsta höststormen! Men det är väl ingen ide att gnälla. Man har ju en utmärkt anledning att bara sitta inne och mysa med tända ljus, glögg och lussebullar idag.
Här kommer lite bilder från min advenstpyntning här hemma (köket). Jag vet, jag lovade er bilderna i fredags... ber ödmjukast om ursäkt. Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig...
före



efter

Kommentarer
Postat av: Mormor

vad fint det blev. Kram

2011-11-27 @ 17:11:53
Postat av: susanne

Du kan fa komma hem till mig med!

2011-12-04 @ 11:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0