Vilken helg!

Åh, jag har haft en toppenhelg med kalas och mys med familjen! Vi har ätit tårta och god mat och jag har fått massor med fina presenter. Vi har även hunnit med att gå två långa sköna promenader. Jag har haft det så bra att jag helt glömt av att ta kort... det var ju typiskt. Men lite kort hade jag tagit på blommorna jag fick på min födelsedag. Och ni som funderar på om man verkligen kan ge blommor till en florist...
JA SJÄLVKLART KAN MAN DET! Ingen blir gladare över att få blommor än en florist =) vi älskar ju blommor! Fick dessutom lite blomstercheckar så att jag kan köpa mer blommor när dessa tar slut. LYCKA

från vännerna


från älsklingen


Kommentarer
Postat av: Superkokken

Utrolig vakre bilder!!

2011-11-08 @ 12:46:36
URL: http://www.superkokken.no
Postat av: YourSuperchef

Roser!!!! en så vakker blomst :)

2011-11-08 @ 12:47:30
URL: http://www.yoursuperchef.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0