info

En fågel viskade i mitt öra att Joacim Lindgren kom på 10:nde plats på EM i helgen. Ser fram emot att se bilder.
Så länge kollar jag på Interflora Norges blogg. Kolla in den du med vetja!

Hoppas att Formex var lyckat för er som var där. Själv var jag inte där... :( men men, till helgen (10-11/9) får jag i alla fall chans att träffa många kära kollegor ute i landet då det är dags för SM-kval. Här är deltagarlistan:

Tävlande Alingsås

  • Anna Nordström
  • Emma Hansson
  • Johan Pettersson
  • Kristof Remes
  • Lina Jarl
  • Lina Supstiks
  • Lotta Thordin
  • Malin Svahn
  • Sofie Danielsson

Debutanter Alingsås

  • Anna Thomsen
  • Annie Herbertsson
  • Caroline Jönsson
  • Charlotte Wennberg
  • Elin Augustsson
  • Emma Aronsson
  • Erik Svang
  • Felicia Johnsson
  • Hanna Björklund
  • Jeanette Hornbeck
  • Josefine Bramwall
  • Moa Greijer-Carlsson
  • Paulina Andersson
  • Sandra Englund
  • Sara Gustavsson
  • Sara Johansson
  • Sofie Larsson

Det var allt för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0