I mitt fönster

Så här såg det ut i mitt fönster tidigare idag. Nya lite bredare fönsterbrädor gör att jag inte är lika begränsad längre. Det blir så mycket roligare att fixa med stilleben. Tack snälla pappa! =)
från vänser: Julros i terracottakruka, gamla böcker (loppis) med blockljus, en prydnadslilja i metall fyndad på loppis, en ljuslykta formad som en blomma från min farmor, rumsgranar i terracottakrukor, ljuslyckta från ikea. En salig men fin blandning tycker jag. 
 
 
 
med blomstrande hälsningar 
Malin
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så himlans gött med lite bredare fönsterbräden, ger ju mkt mer frihet. Älskar att du ställt terracottan i glas. Superfint!

2012-12-03 @ 21:34:45
URL: http://sofiesblommor.blogspot.com
Postat av: Johanna

Rumsgranar är ju så söta!
Du har det väldigt fint på din nya fönsterbräda.

2012-12-03 @ 22:28:31
URL: http://pysselochpapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0