Jag älskar min Te-adventskalender!

Det är så lyxigt att varje dag få smaka på ett nytt gott kvalite (hihi) ända fram till julafton. Jag hade höga förväntningar på min kalender och jag måste säga att Sofie och Lizette levererar! Inte bara att idén är superbra utan hela utförandet känns proffsigt och genomtänkt. Teérna är goda, vackra och doftar ljuvligt! inte undra på att te-adventskalendern sålde slut så fort! Mitt tips är att vara ute i god tid till nästa år för att vara riktigt säker på att få en kalender. 
 
Jag vet att flera av mina bloggkollegor redan har tipsat om detta (min vän Emma till exempel) Men det är så bra så jag kunde inte låta bli att göra ett inlägg jag med!  
 
Här kan du läsa te-adventskalender bloggen
 
Här kan du följa te-adventskalender på facebook
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0