skimmia till första advent

Första advent idag. Jag har jobbat och sedan haft familjen på besök. Jag har fått den bästa present en florist kan få. Nämligen fönsterbrädor!! Åh vad jag är glad. Nu kan verkligen piffa och dona med växter i fönstren. Lycka. Bilder på mina fönster kommer inom kort.
Dagen till ära har jag piffat till det lite extra på badrummet. Skimmia och en vacker doftande ros. Skimmia är en stor favorit såhär års!
 
Vad tycker ni om adventskalendern då? I morgon är det min tur att inspirera så missa inte det.
 
med blomstrande hälsningar
Malin
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Skimmia är också en personlig favorit! Står länge och är fint till så mycket :-D

Kram

2012-12-02 @ 23:27:50
URL: http://lavendulas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0