Hus och trädgårdsdrömmar

Just nu letar jag och min fina lilla familj efter ett hus att bo i. Våran tvåa på tredje våning (utan hiss) börjar kännas lite trång. Bebis (läs mamma och pappa) vill ha ett eget rum osv...
Jag drömmer om en trädgård där min dotter kan springa barfota och som jag kan pyssla om och lära mig att odla i. Bara för att jag är florist betyder inte det att jag är en hejare på trädgård och odling, men intresset finns där. Det jag är bäst på är ju att ta hand om och skapa med redan skördade blommor och blad. Tänk att gå ut i sin egna trädgård och plocka en bukett blommor som man aldeles själv har drivit upp. Vilken dröm! Hoppet står till dom många husvisningarna vi ska på i helgen... vem vet, jag kanske "får" min trädgård innom en snar framtid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0