istulpan och vattkoppor

Det är sjukstuga här hemma idag. Min lilla rosenknopp har fått vattkopppor... inte kul alls! Jag känner mig maktlös, men jag måste erkänna att det är ganska mysigt när hon sitter lungt och stilla i knät. Det gäller att se det positiva, eller?
Nu ett annat litet dilemma: Jag längtar efter vår men samtidigt saknar jag riktig vinter med is och snö! Vad gör man då? Jo, man kombinerar dessa två! Jag testade att frysa in en tulpan. Det blev inte riktigt som jag tänkt men vackert ändå. Får se om det kanske blir fler isexperiment framöver...

Kommentarer
Postat av: Annika Tenghall

Vackra isblommor! Vattkoppor låter inte särskilt kul, men samtidigt vill man ju att de ska få det när de är små... Bara att härda ut...



Trevlig helg!

Annika

2012-01-20 @ 20:12:20
URL: http://thegardenprincessdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0