Jag bubblar över av förväntan och inspiration!

I går kväll stannade vi kvar ett gäng på jobbet för att skapa vackert till 100års jubiléet på lördag. Det blir så mycket fint! Kreativiteten gick nästan att ta på! Det det ska bli så kul att visa bilder för er sedan. Angående Sm planererna pendlar jag mellan hopp och förtvivlan, mest hopp för tillfället. Mer vill jag inte avslöja.
Här nedan ser ni en dyrgrip till ranukel! Ranunklarnas rolls royce. Stor och fylld av orange/grön/gula vågiga kronblad. Räkna med minst det dubbla (kanske tredubbla?) priset om du vill komma över en av dessa. Typiskt nog har jag inget namn på den!
Jag vill passa på att tacka för alla fina komentarer jag fått dom senaste veckorna. Jag blir så glad och det värmer så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0