en smygtitt på helgens roligheter

Hjälp! Jag vet inte var jag ska börja. Den här helgen (ja ni vet ju att jag är ledig på måndagar så då kallar jag det helg) har varit intressant och inspirerande minst sagt. Det har fnissats en hel del men också diskuterats om framtid och vissioner. Vi har haft workshop på
La Fleuriste och besökt många butiker. Tiden har rusat iväg men vi har också hunnit med mycket. 
Lång härlig och god frukost på Clarion Hotel Post
workshop och fotosession på La Fleuriste
Studiebesök i många trevliga butiker. På bilden: Koncentrerade instafotagrafer, Sofie till vänster, Emma till höger på Prinsgatans blomsteraffär
Blev lite kär i dessa små vaser (Finns att köpa på Prinsgatan om någon sådär spontat vill köpa mig en liten present) ;)
Floramor & Krukatös är definitivt ett guldkorn och nyfunnen favvis vid kaserntorget. Ett besök här rekomenderas starkt!
 
 
Emma och Sofie: Ni är bara så fina, roliga, underbara, begåvade och intressanta människor. Jag ser mycket fram emot nästa gång vi ses och kommande sammarbeten!
 
med blomstrande hälsningar
Malin

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kul med ert foto intresse för GENTLECone i skyllt fönstret!

2013-04-18 @ 00:05:55
URL: http://www.corsageblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0