Ett tillkännagivande

Den 8 juni i år ska dessa fina människor bli man och fru, Prinsessan Madeleine och Chris O´Neill. Och jag ska få vara en del av floristteamet som skall fixa blommorna till bröllopet! Vilken ära att än en gång få vara delaktig i en historisk händelse. Jag var ju även med i floristteamet när Kronprinsessan Viktoria gifte sig med Prins Daniel. Det är något av det häftigaste jag gjort. Och nu får jag alltså vara med om en likande händelse. Fantastiskt vad glad jag är!
Som ni förstår var det alltså detta som jag tisslade och tasslade om för några dagar sedan...
 
Så nu är det bara några detaljer som skall fixas. Boende till exempel. Någon i Stockholm som vill ha en "hovsflorist" inneboende 3-8juni? ;) hihi
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Holmgren

Men Malin!! Vad häftigt!! Sjukt avundsjuk är jag, men oj så glad jag är för din skull!


Svar: hihi. Tack! Det känns sjukt kul!
Malin Svahn

2013-04-30 @ 23:43:44
URL: http://lisaflorist.com
Postat av: betty

Men oj så roligt! Gratis till dig =)
Hur får man ett sådant uppdrag!? *nyfiken*
Jag är också avis!!! ;)

kram

Svar: Hihi. Man är lite framfusig och skickar mail till Claes Carlsson och frågar om man får vara med =) När Viktoria och Daniel gifte sig sökte interflora florister som ville vara med. Då fick man sicka in ett cv typ.
Malin Svahn

2013-05-02 @ 16:46:17
URL: http://prettybetty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0