En kalashelg

Helgen har varit fullspäckad kan man säga. Namngivningskalas, besök av familjen och 2 årskalas. Det har varit toppen med massa gott att äta och trevligt sällskap. Extra stolt är man ju eftersom jag och min sambo har den stora äran att vara "livets vägvisare" åt fina lille Olle!  
Kom till mig när du är ledsen 
och jag ska trösta dig.
Kom till mig när du är ensam 
och jag ska hålla dig sällskap.
Kom till mig när du behöver prata
och jag ska lyssna.
Kom till mig när du är rädd
och jag ska hålla om dig.
När du än behöver mig
ställer jag upp för dig.
Vad det än gäller, när det än är,
finns jag här för dig.
 
Visst är den fin, dikten jag läste för Olle <3
En bukett i milda färger till Olle. Buketten inneåller rosor, hortensia, acasia, hypericum, helleborus, tistel, germini och sallal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0