En planerings-söndag

Just i denna stund sitter jag och planerar lite inför formex (formex är nordens största (?) inredningsmässa för branchfolk) som öppnar sina portar redan på torsdag! Jag ska dit på lördag och söndag hade jag tänkt. Det var flera år sedan jag var på formex så jag är supertaggad! Dessutom ska jag gå på interfloras 90-års jubileumsmiddag och träffa massor av kollegor från hela landet. Men det är ju en del som ska klaffa med tågtider och barnvakt osv. så det håller jag på att lösa just nu. 
 
Även om det är lite krassligt här hemma var vi ute en sväg på förmiddagen och njöt av lite vintersol. Jag passade även på att ta ut ett litet stilleben och fota lite i dagsljus! Dagsljusbilder är ni inte så bortskämda med på bloggen nu för tiden, hihi ;) Silver, kottar, vaxblomma, blåbärsris, kvistros och ljus tycker jag blir en fin vårvintrigt kombo. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Så härligt! Älska dagsljuset!

Ska bli så kul att ses i helgen :-)
Kram

2013-01-13 @ 16:21:32
URL: http://lavendulas.se
Postat av: Sofie

Vad kul det ska bli med formex! Och festen! Och att ses! Är supertaggad. Kram Sofie

2013-01-14 @ 16:15:23
URL: http://sofiesblommor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0