frukostmingla med fiori magazine

Det är svårt att stanna kvar i semestern när det händer så mycket skojiga saker i höst! Eller sensommaren får jag väl lov att säga. Inredningsmässan Formex (15-18 augusti) närmar sig och jag kommer att vara där och jobba med bland annat branchtidningen Fiori Magazine! Jag har tidigare besökt mässan men aldrig jobbat "bakom kulisserna" så det blir något helt nytt för mig. Just nu planerar vi ett frukostmingel fredagen den 16 augusti 8.30 där Per Benjamin kommer att hålla föredrag och vi bjuder på frukost, mingel och giftbags. Är inte det bästa starten på en heldag på formex så säg! Eventet är kostnadsfritt men det är begräsat antal platser så klicka på bilden/länken för att anmäla dig och dina kollergor. 
 
Hoppas att vi ses på formex!
med blomstrande hälsningar 
Malin

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, jag skulle också vilja "mingla" med er! Men att få tag i en biljett till Formex verkar helt omöjligt om man inte har kontakter eller är inom branschen. Har försökt flera år, på olika vis. Tänk att få se Per Benjamin levande :) Hoppas du tar många foton så jag får se allt!!! Kram Lotta

2013-08-06 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0