Tillbaka till verkligheten

Semestern är slut och jag är tillbaka, lite piggare, mer inspirerad och laddad för vårens utmaningar. Som vanligt börjar jag veckan med en mammaledig dag. Stora fixar- och planeringsdagen! Så att restan av veckan ska flyta på. Jag kör 6 dagars jobb med start i morgon. Det är min jobbhelg och jag vet att det kommer vara fullt ös i butiken på grund av flera stora och spännande vårprojek! Ni hänger väl med?!
Hade fått ett paket i brevlådan när jag kom hem. Det var från Amaryllis interflora Fresh som hade en facebooktävling där man kunde vinna mina favoritljus från Klinta! Kan ni fatta vad glad jag blev när jag vann!? Hihi. Det bästa med dom här ljusen är att förutom mysfaktor och fantastiska dofter så är "stearinet" inget stearin utan massageolja som är hur go som helst för torra vinterhänder (läs floristhänder) som mina. Tack Amaryllis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0